FreeImages.com/adam kurzok

Jogging

Jeżeli chcemy mieć szczupłą sylwetkę bez wykańczających nasz organizm diet, powinniśmy spróbować joggingu, czyli biegania. Jest to najprostszy sport, który może być uprawiany przez wszystkich niezależnie od wieku. Jak zacząć? Na pewno nie od szybkiego biegu – na to przyjdzie czas później.

Przed każdym treningiem trzeba koniecznie rozgrzać mięśnie, aby nie nabawić się kontuzji. Kilka przysiadów oraz ćwiczeń rozciągających załatwi sprawę. Następnie przez około 100 metrów maszerujemy intensywnie. Po przejściu tego odcinka robimy krótką przerwę na wolny spacer i znów powtarzamy szybki marsz. Tak chodzimy przez minimum pół godziny trzy razy w tygodniu. Po kilku treningach możemy zamiast marszu wprowadzić trucht, a potem wolny bieg, pamiętając o zachowywaniu przerw na spacer, który jest odpoczynkiem. Na rezultaty nie będziemy czekać długo. Nie tylko zrzucimy zbędne kilogramy, ale także wymodelujemy sylwetkę, dotlenimy organizm, odreagujemy stres oraz wzmocnimy organizm. Mając szczupłą figurę poczujemy się o niebo lepiej. Decydując się na jogging pamiętajmy o wygodnym sportowym obuwiu oraz niegazowanej wodzie mineralnej, której powinniśmy wypijać przynajmniej dwa litry dziennie. Po powrocie do domu dobrze jest wymasować łydki, np. prysznicem z naprzemiennie ciepłej i zimnej wody, co zapobiegnie powstawaniu skurczów oraz złagodzi zmęczenie naszych nóg.

joggingbieganiesportmarsztruchtspacermodelowanie sylwetkiodchudzaniełydki

Schudnij na twisterze

Problem wystających boczków na biodrach dotyczy wielu osób, w szczególności kobiet po porodzie. Mnóstwo pań poszukuje w sieci skutecznego sposobu na przywrócenie płaskiego brzucha i zlikwidowanie wałeczków tłuszczu na biodrach.

Czytaj więcej »

Cellulit i jego zwalczanie

W dzisiejszych czasach, kiedy media lansują piękną, zgrabną sylwetkę z jędrną, sprężystą skórą, większość kobiet ulega nieodpartej pokusie, aby wyglądać jak top modelka czy gwiazda filmowa.

Czytaj więcej »

Joga - ćwiczenia i relaks

Nie od dziś wiadomo, że joga przejawia dobroczynne działanie na nasze zdrowie i samopoczucie. Zestawienie specjalnych ćwiczeń z technikami relaksacyjnymi pozwala uzyskać znaczące efekty w poprawie wyglądu zewnętrznego oraz wpływa korzystnie na nasz stan psychiczny. W jaki sposób?

Czytaj więcej »

Pływanie i jego wpływ na zdrowie

Pływanie to niewątpliwie jeden z najprzyjemniejszych sportów na świecie. Jest to rozrywka dla każdego i w każdym wieku. Nie ma ograniczeń wiekowych, nie kosztuje wiele, wszechstronnie rozwija i pozwala doskonale się zrelaksować.

Czytaj więcej »

Wodny aerobik

Aerobik wykonywany w wodzie to ciekawa alternatywa dla osób znudzonych zwykłym pływaniem. Wykonywany systematycznie pozwala kształtować, a zarazem wzmacniać duże partie mięśni.

Czytaj więcej »

Jogging

Jeżeli chcemy mieć szczupłą sylwetkę bez wykańczających nasz organizm diet, powinniśmy spróbować joggingu, czyli biegania. Jest to najprostszy sport, który może być uprawiany przez wszystkich niezależnie od wieku. Jak zacząć? Na pewno nie od szybkiego biegu – na to przyjdzie czas później.

Czytaj więcej »